


Straalt je event je huisstijl uit?
vrijdag, 30 juni 2017Dat events, beurzen en seminaries een belangrijk onderdeel zijn van je marketingmix is niets nieuws onder de zon. Ook met een event kan je je brand awareness verhogen, meer sales genereren of extra leads krijgen. Meer nog: in tijden waarin digitaal de plak zwaait, zorgt zo’n good old offline event zelfs juist voor de frisse wind in je marketingplan.

Elk bedrijf heeft iets te vertellen, dus verdient elk bedrijf een bedrijfsfilm
vrijdag, 23 juni 2017“Met een goeie bedrijfsfilm maak je het verschil”, kopte De Tijd in crisistijd. Toen marketingbudgetten onder zware druk stonden, moesten bedrijven creatiever uit de hoek komen. De klassieke reclamecampagnes gingen op de schop, en met minder centen gingen bedrijven op zoek naar meer resultaat. Ze kwamen uit bij de bedrijfsfilm.

Ga viraal met je e-mailcampagne
dinsdag, 06 juni 2017Een droge e-mail spreekt niet meer aan; een mooie lay-out, een passende afbeelding of foto kan wonderen doen. Anno 2017 heb je nog meer opties en zo lijkt het embedden van video één van de belangrijkste trends te worden in e-mailmarketing. 60 procent van de marketeers doet al aan video-marketing en 82 procent is ervan overtuigd dat het werkt. Waar wacht je nog op om ook jouw fantastische video te delen via mail?

Hoe communiceer jij veranderingen in je Algemene Voorwaarden?
dinsdag, 16 mei 2017Als je al in volle voorbereiding bent voor de GDPR, dan is de kans groot dat je een aantal zaken hebt aangepast in je algemene voorwaarden. Hoe kan je je deze wijzigingen – zoals het hoort – duidelijk communiceren naar je klanten? Vandaag belicht Flexmail een zeer goed voorbeeld van Linkedin.

Doe mee aan de Email Barometer ...
dinsdag, 18 april 2017... en bekijk hoe jouw e-mail strategie scoort ten opzichte van andere ... Elk jaar rond de maand maart wordt de Email Barometer gelanceerd, waarin Flexmail de strategie van de Belgische e-mail marketeers in kaart willen brengen, en nieuwe trends en verwachtingen binnen het Belgische e-mailmarketing landschap wil blootleggen.

Uw meeting anders organiseren - Whales On Waves lanceert iConference 3.0
vrijdag, 17 maart 2017Op 14 januari lanceerde Whales On Waves een volledig nieuwe versie van hun interactieve meetingtool: iConference 3.0 op het jaarlijkse Retina Symposium in Amsterdam. Het Retina Symposium is al jaren in de professionele handen van Congress By Design en was voor Whales On Waves dan ook het ideale moment om deze upgrade te lanceren.

Ben jij klaar voor de komst van de GDPR?
maandag, 20 maart 2017Misschien ben je er nog niet mee bezig, of lig je er al een tijdje van wakker: de nieuwe Europese privacy wetgeving treedt in voege in mei 2018. Is jouw strategie klaar voor alle veranderingen? Heb je precies in kaart gebracht aan welke aspecten je moet voldoen? Flexmail begeleidt je in het proces op weg naar compliance met de GDPR.

Open de gate naar de inbox van je doelgroep
maandag, 16 januari 2017We spenderen zoveel tijd om ieder klein detail van onze campagne op punt te krijgen. We willen sprekende beelden en we malen uren over dat ene lettertype, bijpassende kleuren en de juiste hoeveelheid witruimte. We steken zoveel bloed, zweet en tranen in onze e-mails. En dan is er natuurlijk niets meer hartverscheurend dan erachter te komen dat het bericht het niet gehaald heeft tot bij de ontvangers.

ROCME is looking for an International Sales Manager (M/F)
donderdag, 12 januari 2017ROCME is looking for the best and brightest International Sales Representative (M/F) to join their sales team in their office in Brussels North, Belgium. If you’re looking for an energetic work environment full of new opportunities, you’ve come to the right place. Learn about the meeting event industry and with the help of team expand the business to support our fast growing global expansion.

De nieuwe Flexmail content calendar is beschikbaar!
maandag, 09 januari 2017New: The ultimate email marketing calendar 2017
Ben jij al begonnen aan je strategie voor volgend jaar? De content kalender van Flexmail is essentieel om je emailmarketing campagnes op tijd te plannen. Zo kan je zien welke content wanneer moet worden gepubliceerd en kan je snel inspelen op nieuwe kansen.