Event technologies

Nov 27, 2021, 21:29
Beloven doet lezen

Beloven doet lezen

maandag, 06 februari 2017

Je kent de routine. We schrijven een bericht met relevante inhoud. We bedenken daar ook ineens een goede onderwerpregel bij. En toch blijft de leesratio beneden de verwachting. Tijd voor Flexmail om eens in de toverdoos te grabbelen…

Een transactionele e-mail gepimpt

Een transactionele e-mail gepimpt

maandag, 07 november 2016

Iedereen heeft al eens een withepaper, presentatie of een ander digitaal presentje gedownload van een website. Vaak ging dat gepaard met een e-mailbericht waarin de link werd vervat, of volgde er een ander bericht om te peilen naar verdere vragen of noden. Meestal waren dit zeer technische en dus ook saaie berichten. Het voorbeeld dat Flexmail dit keer presenteert komt van de Board of Innovation.

Pik in op de media!

Pik in op de media!

maandag, 17 oktober 2016

Media kan je vandaag veel ruimer zien dan alleen maar de gedrukte krant of het avondjournaal op televisie. Alles wat permanent aan leesbare berichten en zichtbare beelden gevoed wordt, kan je nu onder media sorteren. Daar horen dus ook de sociale media media bij, maar evenzeer de inbox van de e-mailclient.

Art Of Confusion brengt het nieuwe Havenhuis tot leven …

Art Of Confusion brengt het nieuwe Havenhuis tot leven …

donderdag, 13 oktober 2016

Vier jaar na de start van de werken voor de realisatie van het nieuwe Havenhuis, is het gloednieuwe hoofdkantoor van het Havenbedrijf Antwerpen donderdag 22 september officieel in gebruik genomen. Het ontwerp van dit gebouw, van de hand van het Britse architectenbureau Zaha Hadid Architects, laat op zijn zachts gezegd niemand onberoerd en dus verdiende het nieuwe Havenhuis ook een spectaculaire opening.

Een transactionele e-mail gepimpt

Een transactionele e-mail gepimpt

maandag, 10 oktober 2016

Iedereen heeft al eens een withepaper, presentatie of een ander digitaal presentje gedownload van een website. Vaak ging dat gepaard met een e-mailbericht waarin de link werd vervat, of volgde er een ander bericht om te peilen naar verdere vragen of noden. Meestal waren dit zeer technische en dus ook saaie berichten.

Stuur eens een etalage op!

Stuur eens een etalage op!

maandag, 03 oktober 2016

“Het oog doet eten”, een uitspraak die we allemaal kennen. Dat is de reden waarom sterrenchefs er voor zorgen dat hun gerechten niet alleen goed smaken, maar ook een streling voor het oog zijn. Waarom zouden we dat principe niet toepassen in e-mailmarketing. De e-mailchefs van 1dayfly en Monoqi doen het alvast.

E-mail en storytelling, een perfect match

E-mail en storytelling, een perfect match

maandag, 26 september 2016

Content en nog eens content, dat was de kreet van iedere e-marketeer die je de voorbije jaren ondervroeg. En dat zal ie nog jaren roepen. Want een lezer van een e-mailbericht, die wil reeds lang geen platte verkoop meer, die wil iets leren. Maar vandaag vult men deze kreet al even vaak aan: die content verpakken we graag in de vorm van storytelling.

Pagina 8 van 16