Event management

Oct 15, 2019, 0:37
Trends als inspiratie voor innovatie

Trends als inspiratie voor innovatie

dinsdag, 30 juli 2019

Bedrijven die goed kunnen inschatten wat consumenten in de komende periode belangrijk vinden, kunnen hierop inspelen met hun producten of diensten, en hebben zo een streepje voor op de concurrentie. Trendwatcher Bert Van Thilborgh presenteerde in het kader van de BEA Awards een reeks consumententrends die ook organisatoren van evenementen kunnen inspireren.

“Directe impact creëren via 1-op-1 contacten”

“Directe impact creëren via 1-op-1 contacten”

donderdag, 25 juli 2019

Ook deze zomer is Coca-Cola weer aanwezig op tientallen festivals- en evenementen in ons land. Al deze samplingacties en activaties vallen onder de verantwoordelijkheid van Klaas Sonck, die bij de frisdrankgigant de rol van Experiential & Assets Manager vervult. Klaas, sinds afgelopen jaar ook lid van de BEA-jury, geeft ons een inkijk in zijn job en deelt zijn visie omtrent events: “Met een goeie activatie kan je een relevante boodschap geven die echt wel blijft plakken.”  

Millennials or the FOMO Generation

Millennials or the FOMO Generation

dinsdag, 02 juli 2019

Het leven is geen ponykamp zei de wijze Bouba ooit in een aflevering van de Mol, en gelijk heeft hij. Datzelfde leven ziet er op sociale media echter zo fantastisch uit dat mensen er een onderdeel van willen uitmaken en elk fragment aan hun vrienden, aan hun social-community willen showcasen. Een online community dewelke de dag van vandaag zeer interessant is voor elk merk dat relevant wil blijven.

Pagina 1 van 28