D’M&S oogst applaus met voorstelling nieuwe producten van Mitsubishi Electric
maandag, 11 juni 2018D’M&S werpt zich op als uitverkoren partner voor evenementen in alle maten, soorten en gewichten. De ervaren én creatieve event planners kennen het succesrecept om van elk bedrijfsevenement een onvergetelijk gebeuren te maken. Een mooi voorbeeld daarvan was onlangs de voorstelling van het nieuwe productgamma van Mitsubishi Electric.
Young Movers Conference 2018 – turning conferences into experiences
vrijdag, 08 juni 2018Recent nam Event Masters een ervaren PCO manager in huis. Het - ondertusen uitgebreide - team werd door de Belgische Kamer der verhuizers ingeschakeld voor de organisatie van het 24ste Young Movers Congres. Dit driedaagse congres vond plaats in het hart van Europa: Brussel. Het NH Bloom hotel vormde de locatie voor presentaties, pannelgesprekken, keynote sessies en netwerkmomenten.
PSA Antwerp en The Oval Office vliegen sollicitanten naar een job
dinsdag, 05 juni 2018Terminal operator PSA Antwerp is op zoek naar maar liefst 75 nieuwe techniekers. Een grote uitdaging die vroeg om een grootse aanpak. Het lanceerde daarom samen met live + communicatiebureau The Oval Office de rekruteringscampagne ‘Fly to your Future’ en een jobdag waarop sollicitanten per helikopter naar hun toekomstige werkplek in de Waaslandhaven gevlogen werden.
DM&S Events maakt indruk met sterke communicatie voor Victoria Benelux
maandag, 04 juni 2018Traditiegetrouw organiseert Victoria Benelux elk jaar de Ontdekkingsdag, een groot event dat exclusief bestemd is voor hun consulenten, groepsverantwoordelijken en sectorverantwoordelijken. DM&S Events zorgde niet alleen voor de totaalorganisatie van deze spetterende show in Louvexpo, maar creëerde ook een nieuwe website voor het juwelenmerk.
Na IMEX 2018 kijkt Ecco La Luna uit naar het WK Voetbal
vrijdag, 01 juni 2018Na de deelname aan IMEX 2018, waar Ecco La Luna een Destination Presentation voor VISITFLANDERS gaf, maakt de specialist op vlak van teambuildings, incentives en seminaries zich op voor het WK voetbal. Enkele toppers uit het gamma kregen daartoe een speciaal WK-jasje aangemeten. En er is nog meer nieuws: met SpySchool presenteert Ecco La Luna haar nieuwste tabletgame.
The Oval Office leidt Havenfeest van Brussel met 35.000 bezoekers in goede banen
woensdag, 30 mei 2018Voor de organisatie van haar tweejaarlijkse Havenfeest rekende de Haven van Brussel dit jaar op live communicatiebureau The Oval Office. Dit massa-evenement vond plaats langs het kanaal van Brussel, op een site van bijna 10.000 m². Het werd een extra feestelijke editie, naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van de Haven van Brussel en dankzij 35.000 enthousiaste bezoekers, de allereerste Brussels Port Run en een closing party met DJ-set vanop een vliegend podium.
Crimineel goede Mides Awards in maffiastijl
vrijdag, 25 mei 2018Onlangs pakte MIDES voor de 4e keer uit met een wervelende Dinner Awardshow voor zijn M’gineers, deze keer in heuse maffiastijl! Het Godfather-thema paste perfect in het betoverende interieur van Zaal AthenA in Antwerpen. Het eventteam van DM&S scoutte niet alleen de locatie, maar organiseerde het volledige evenement. Van concept, aankleding en catering tot de regie van de Oscaruitreiking. De avond verliep ‘bellissimo'.
Oude liefde roest niet
donderdag, 17 mei 2018B-Art Eggsclusive Events was meer dan een decennium lang een begrip binnen de B2B-evenementenindustrie. Maar in 2011 verkocht Bart De Vos zijn succesvolle bedrijf en verdween hij tijdelijk van het corporate toneel. Sindsdien is hij met zijn bedrijf Creationz wel actief gebleven binnen andere domeinen van de eventsector. Nu, in 2018, is het tijd voor de comeback, en staat de deur weer helemaal open voor B2B-evenementen.
New Balls Please tilt de nieuwe Volvo V60 naar hogere oorden!
dinsdag, 15 mei 2018Innovatie is al lang een kernwaarde bij Volvo, en de visie van New Balls Please sluit daar naadloos bij aan. Voor de prelaunch days van de vernieuwde Volvo V60, deed Volvo opnieuw beroep op New Balls Please om met een innovatief concept in totaliteit 2.500 gasten te ontvangen.
JADA events verwelkomt 130 journalisten voor Kipling launch
maandag, 14 mei 2018Kipling verkoopt wereldwijd 1 tas per 2 seconden, maar heeft in elke regio zo zijn eigen imago. De nieuwe marketing director wou hier komaf mee maken en de nieuwe collectie op een creatieve manier onthullen aan 130 journalisten, influencers en celebrities uit 7 verschillende Europese landen. En JADA events werd ingeroepen om er een origineel en flitsend totaalevenement van te maken.