Event Agencies

Apr 25, 2024, 6:28
"Een compleet evenement dat al onze competenties heeft aangesproken"

"Een compleet evenement dat al onze competenties heeft aangesproken"

maandag, 12 oktober 2015

Voor de vierde opeenvolgende keer heeft VO Event de aanbesteding gewonnen voor het Feest van de Haven van Brussel, dat komend jaar aan zijn 14de editie toe is. Op zondag 15 mei 2016, zullen 25 tot 30.000 bezoekers het leven en de economische en duurzame rol van de Haven van Brussel op feestelijke wijze kunnen ontdekken, zo legt Dimitri Bertrand, project manager bij VO, ons uit.

Act!events profileert Barco als werkgever

Act!events profileert Barco als werkgever

vrijdag, 09 oktober 2015

Als startschot voor een reeks evenementen die Act!events zal organiseren in het kader van Barco's employer branding, ontwikkelden ze een eye-catching concept, recht in de doelgroep van Barco. In hun zoektocht naar technische en IT-profielen gaven ze deze wereldspeler een stand waar de bezoekers een foto konden laten nemen met een van de wereldberoemde Minions!

Actiris rekruteert The Oval Office

Actiris rekruteert The Oval Office

donderdag, 08 oktober 2015

Actiris, de Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling heeft live communication bureau The Oval Office geselecteerd als communicatiepartner voor haar interne changeprojecten. De samenwerking kadert in een raamovereenkomst van drie jaar. The Oval Office haalde het na competitie met vier andere toonaangevende bureaus.

Dazzle Events leidt Grand Prix Utrecht 2015 in goede banen

Dazzle Events leidt Grand Prix Utrecht 2015 in goede banen

maandag, 05 oktober 2015

Formule 1 onder de kaartspelen

De Grand Prix Utrecht heeft niets te maken met racewagens, maar alles met een kaartspel. In mei 2015 kwam Modern Masters 2015 uit. Voor Amerikaanse kaartfanaten was Las Vegas de place to be om de nieuwe set van het Magic-spel uit te proberen. Aziatische kaarters wedijverden in de Japanse stad Chiba. In Europa had Utrecht de eer om het Modern Masters Weekend te hosten.

TomTom Spark en New Balls Please veroveren Ibiza

TomTom Spark en New Balls Please veroveren Ibiza

vrijdag, 02 oktober 2015

Ibiza staat symbool voor een gezonde geest in een gezond lichaam. TomTom Spark, de exclusieve gps fitness watch van navigatiereus TomTom, speelt vlot in op deze enthousiaste levensstijl. Het sprak dan ook voor zich dat het Spaanse eiland voor 3 dagen en 2 nachten 'the scene' was voor een zonovergoten product launch.

The Oval Office laat mensen een zomer lang merken beleven

The Oval Office laat mensen een zomer lang merken beleven

dinsdag, 29 september 2015

De herfst is in het land.... Aanleiding voor The Oval Office om terug te blikken op een energieke zomer met events, activaties en live communicatiecampagnes voor verschillende merken. Zo stond het bureau voor het derde jaar op rij in voor de creatie en exploitatie van de BMW Beach Lounge in Knokke-Heist. En ook voor het Internationaal Cartoonfestival, het paardenspektakel Tagad'Art en televisiezender één creëerde The Oval Office zomerse merkbelevingen op maat.

Pagina 92 van 98