Perfect+ stelt voor: de ClimateGame
dinsdag, 13 december 2022Wat een dilemma: je wil met je team heus wel bijdragen aan meer klimaatbewustzijn en zelfs -actie. Alleen: hoe snijd je dat thema aan zonder dat het duf en belerend wordt? Kortom, zonder dat je team lauw reageert en ten slotte helemaal afhaakt. De ClimateGame van Perfect+ is de oplossing hiervoor.
Verhulst & Friends versterkt zijn afdeling Events en wordt een nationale speler ‘met panache’
donderdag, 08 december 2022Zoals Winston Churchill al zei, ‘never waste a good crisis’. Blijkbaar hebben ze hem bij Verhulst & Friends op zijn woord geloofd. Het agentschap maakte gebruik van de Covid-lockdown om haar activiteiten te verstevigen door nieuwe ‘vrienden’ en dus nieuwe expertises te verwelkomen. En deze expertises zal het agentschap nu kunnen toepassen op een nationaal niveau, dankzij de integratie van het Gentse agentschap Panache Events. Anthony Delhauteur, Jonathan Jossart en Dimitri Verschueren – de drie managing partners – bespreken voor ons de ins en outs van deze bundeling van vaardigheden.
Vacature bij JADA events
donderdag, 08 december 2022JADA events is op zoek naar een event manager om de leukste, coolste en uniekste bedrijfsevenementen te organiseren!
“Communiceren was nooit zo eenvoudig. Maar daar schuilt net het gevaar.”
maandag, 05 december 2022MediaMixer neemt vol ambitie en met gebundelde krachten een vliegende start in hun gloednieuw kantoor in hartje Antwerpen.
Fast Forward. Veni, vidi, vici op de BEA World Awards!
dinsdag, 29 november 2022Op 24 en 25 november stond Rome in het teken van het BEA World Festival, ook gekend als International Festival of Events and Live Communication. Fast Forward sleepte maar liefst 3 nominaties in de wacht voor het Happy Rebels Festival, georganiseerd voor House of HR. Thrilling! In de arena, tussen evenementenbureaus van over heel de wereld, overtuigden ze de internationale jury.
The Oval Office wint award voor 'best creativity' op BEA World
dinsdag, 29 november 2022Afgelopen vrijdagavond won The Oval Office zes awards op het BEA World Festival 2022 in Rome. Het bureau werd beloond met de Special Award for Best Creativity, de Press Award, een Grand Prix, een Silver en Bronze Award voor de experience-driven campagne Vies Brisées (Frankrijk - Sécurité routière) en een Gold Award for Moments of Inspiration (België - BMW). Bea World is het jaarlijkse Internationale Festival van Evenementen en Live Communicatie. Dit jaar beoordeelde een jury van 33 adverteerders, 320 cases ingezonden door bureaus uit 32 landen wereldwijd.
Sylvester wint voor het tweede jaar op rij een gouden BEA Award
dinsdag, 29 november 2022Bij Sylvester knallen tegenwoordig de champagnekurken. Enkele dagen nadat het eventbureau uitgeroepen werd tot kmo van het jaar Vlaams-Brabant & Brussel, wonnen ze tijdens de uitreiking van de BEA Awards een prestigieuze Golden BEA-Award. De overwinning krijgt nog extra glans want het is voor het tweede jaar op rij dat Sylvester deze felbegeerde prijs binnenhaalt.
Productiehuis Sylvester is provinciaal ‘Kmo van het Jaar’
dinsdag, 22 november 2022Unizo Vlaams-Brabant & Brussel heeft vrijdagavond eventbureau en productiehuis Sylvester uitgeroepen tot provinciaal ‘Kmo van het Jaar’. Sylvester kan beginnen dromen van de nationale titel. Die wordt op 6 december bekendgemaakt tijdens het Unizo Topseminar.
Creative Director Vincent Daenen naar The Oval Office
maandag, 14 november 2022Vincent Daenen brengt meer dan 25 jaar ervaring in het bedenken van creatieve concepten en award-winning campagnes mee naar het experience-driven bureau. Hij treedt ook toe tot het management van het bureau naast Isabelle De Schryver (head of client services), Bart De Leeuw (strategy director) en managing director Olivier Trop.
The Oval Office en het CCB waarschuwen: “ok is niet altijd ok!”
donderdag, 10 november 2022Nadat het bureau deze zomer de pitch gewonnen heeft van het Centrum voor Cybersecurity België voor de ontwikkeling van een communicatiestrategie en van bewustmakingscampagnes, heeft The Oval Office een eerste campagne gecreëerd. Met de slogan “OK is niet altijd Oké!” wil de campagne de Belgen sensibiliseren voor onveilige apps die hun smartphone besmetten en helpen om hun smartphone op een eenvoudige manier beter te beveiligen.