Event Agencies

May 4, 2024, 6:05
The Oval Office en het CCB waarschuwen: “ok is niet altijd ok!”

The Oval Office en het CCB waarschuwen: “ok is niet altijd ok!”

donderdag, 10 november 2022

Nadat het bureau deze zomer de pitch gewonnen heeft van het Centrum voor Cybersecurity België voor de ontwikkeling van een communicatiestrategie en van bewustmakingscampagnes, heeft The Oval Office een eerste campagne gecreëerd. Met de slogan “OK is niet altijd Oké!” wil de campagne de Belgen sensibiliseren voor onveilige apps die hun smartphone ​ besmetten en helpen om hun smartphone op een eenvoudige manier beter te beveiligen.

62MILES: een unieke familie van expert agencies in creatieve marketing & technologie

62MILES: een unieke familie van expert agencies in creatieve marketing & technologie

dinsdag, 25 oktober 2022

Intuïtieve apps, epische campagnes, onvergetelijke experiences, iconische branding, interactieve platformen, wervende employer campagnes, en zo kunnen we nog wel even doorgaan... Merken, marketeers, bedrijven en organisaties van vandaag hebben enorm veel verschillende skills nodig. En hun publiek heeft hoge verwachtingen. Dus wie in die context zijn verhaal wil vertellen én verkopen, kan dat alleen met de hulp van beste professionals uit de meest uiteenlopende vakgebieden. Enter 62MILES: een unieke familie van expert agencies in creatieve marketing & technologie.

OMconference behaalt als eerste marketingevent in België het CO2 neutrale label in samenwerking met Utopia Events

OMconference behaalt als eerste marketingevent in België het CO2 neutrale label in samenwerking met Utopia Events

dinsdag, 18 oktober 2022

Op 26 september gooide het Elisabeth Center in Antwerpen haar deuren open voor de vierde editie van OMconference, een jaarlijkse hoogmis waarbij de marketing beslissingsnemer ondergedompeld wordt in een bad vol inspirerende sprekers. Dit jaar was duurzame marketing hét hot topic. En OMconference walks the talk. Onder de begeleiding van Utopia Events uit Gent, behaalt het marketingevent als eerste in België dat het CO2 neutrale label.

Grote Europese LGBTQIA+-enquête – voorlopige resultaten

Grote Europese LGBTQIA+-enquête – voorlopige resultaten

donderdag, 06 oktober 2022

Afgelopen maart lanceerde ELMA (European LGBTQIA+ Media Association) in samenwerking met visit.brussels en het burgercommunicatiebureau VO Citizen een enquête om de bezorgdheden van de LGBTQIA+-gemeenschap in kaart te brengen. Enkele maanden later stelde VO Citizen in het kader van de EuroPride in Belgrado de belangrijkste resultaten van deze pan-Europese enquête voor tijdens een door ELMA georganiseerde conferentie.Zo bevestigt deze grote Europese enquête dat queer publicaties de voornaamste vertrouwensbron zijn voor LGBTQIA+-personen.

Sylvester zorgt voor het ‘schoonste’ openluchtfestival tijdens het openingsweekend van het KMSKA

Sylvester zorgt voor het ‘schoonste’ openluchtfestival tijdens het openingsweekend van het KMSKA

donderdag, 29 september 2022

Meer dan een decennium werd er naar dit moment toegeleefd. En eindelijk was het dan zover. Nadat het elf jaar in de steigers had gestaan, werd op zaterdag 24 en zondag 25 september de heropening van het vernieuwde Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) gevierd met een kunstzinnig festival. Een weekend lang bruiste het van de feestelijke activiteiten binnen en buiten het museum. Sylvester had de eer om in te staan voor de productionele uitvoering voor het openingsfestival op het Museumplein.

MediaMixer en Push To Talk fuseren

MediaMixer en Push To Talk fuseren

donderdag, 29 september 2022

De communicatiebureaus MediaMixer en Push To Talk verenigen na  enkele jaren samenwerking officieel hun krachten onder één bedrijf en één naam: MEDIAMIXER. De fusie zorgt op korte termijn voor meer efficiëntie, maar creëert op lange termijn ook de nodige slagkracht om als onafhankelijke speler meer internationale projecten te realiseren en middelen te investeren in groei en diversificatie.

Pagina 11 van 98