


Lancering van The Little Voice, het nieuwe creatieve bureau van VO Group
dinsdag, 15 oktober 2024VO Group kondigt de oprichting aan van The Little Voice, het nieuwe creatieve bureau binnen de groep. Ontstaan uit de samensmelting van de teams van VO Citizen en Voice Agency, onderscheidt The Little Voice zich door een heldere en gespecialiseerde dienstverlening, gedragen door een team met versterkte expertise in creative direction, mediastrategie en contentcreatie.

The Oval Office stemt voor OVAL
dinsdag, 15 oktober 2024In een wereld vol harde lijnen en scherpe hoeken, geeft The Oval Office haar stem aan empathie. Het creative agency, gespecialiseerd in brand experiences, zet resoluut in op verbinding. Dat wordt heel duidelijk in haar nieuwe identiteit: vanaf 15 oktober gaat het bureau verder onder de naam OVAL.

The Oval Office verbindt klanten met succes tijdens The Summer of MINI
donderdag, 10 oktober 2024The Oval Office heeft deze zomer opnieuw bewezen dat het als communicatiebureau merken succesvol weet te verbinden. Tijdens The Summer of MINI, die in juli en augustus plaatsvond in Knokke-Heist, zorgde The Oval Office voor een succesvolle kruisbestuiving tussen twee klanten.

Een nieuw hoofdstuk voor The Event Pilots: Filip Bosschaerts wordt Managing Director
vrijdag, 04 oktober 2024Spannend nieuws vanuit het Mechelse hoofdkantoor van The Event Pilots. Filip Bosschaerts neemt de rol van Managing Director op zich, terwijl Sven Vanhemmens zich gaat richten op de strategie en ontwikkeling van de overkoepelende groep.

The Oval Office en Safeonweb maken van de kleinste gemeente Herstappe nu ook de veiligste van België
donderdag, 03 oktober 2024Het Centrum voor Cybersecurity België (CCB) en het experience driven communicatiebureau The Oval Office werken samen om tweestapsverificatie (2FA) dé standaard te maken in België. De campagne begint in Herstappe, de kleinste gemeente van het land, en wil alle Belgen aansporen om 2FA te activeren.

New Balls Please zoekt een Digital Expert
donderdag, 03 oktober 2024Bij New Balls Please staat het creëren van experiences centraal. De Event experts van het agentschap bedenken en organiseren fascinerende belevingen voor bedrijven. Als aanvulling op het team zoekt New Balls Please nu een gedreven Digital wizard met goede grafische en communicatie skills.

“Het is een sector waar je moet doen om bij te leren”
donderdag, 26 september 2024De evenementensector is in een snel tempo aan het verjongen. Jonge talenten krijgen volop hun kans binnen de agentschappen. In deze rubriek willen we hen aan het woord laten over hoe ze terugkijken op hun opleiding en hoe ze hun eerste werkervaringen hebben beleefd. In deze editie maken we kennis met Simon De Paepe, de jonge kracht binnen het team van Bevas Events.

Happy Rebels Festival 2024: sign of union
donderdag, 26 september 2024Thor Park in Genk was het bruisende decor voor de tweede editie van het Happy Rebels festival voor de medewerkers van HR service groep House of HR, dat plaatsvond van 6 tot 8 september 2024. Dit grootschalig teambuilding-evenement, georganiseerd door productiehuis Sylvester, bracht meer dan 3000 teamleden samen vanuit heel Europa om hen enerzijds te bedanken voor hun dagelijkse inzet en anderzijds in te zetten op hun employer branding.

Fast Forward en Luckytree – organiseren succesvolle eerste editie van ASFALT Festival
donderdag, 26 september 2024Fast Forward en Luckytree dompelden met ASFALT Gent onder in de wereld van street sports en urban culture. Drie dagen lang was Gent het speelterrein van atleten, artiesten én bezoekers. Het grootste street sports en urban culture festival van België zette meer dan twintig verschillende street sports en een scala aan urban culture-activiteiten in de kijker.

The Oval Office en CJM beschermen minderjarigen tegen schadelijke inhoud van tv-programma’s
dinsdag, 24 september 2024The Oval Office en het Departement Cultuur, Jeugd en Media (CJM) kondigen met trots de lancering van de campagne voor 'GoedGezien' aan, een gloednieuw classificatiesysteem voor audiovisuele media in Vlaanderen. Vanaf 30 september zal bij het begin van elk tv-programma op Vlaamse televisie en streamingdiensten een symbool getoond worden dat aangeeft voor welke leeftijd het programma schadelijk is en welke inhoud het bevat.