John Jeanquart is de nieuwe algemeen directeur van Folks
donderdag, 27 juni 2024Folks, een toonaangevend bureau op het gebied van events, hospitality, corporate travel en brand activation, heeft een belangrijke managementwijziging aangekondigd. Na enkele jaren van toegewijde dienst verliet Els Librecht haar functie als algemeen directeur. Ze wordt vanaf 28 juni 2024 vervangen door John Jeanquart.
The Oval Office creëert impact voor Roularta Media Group
maandag, 24 juni 2024The Oval Office lanceerde onlangs een nieuwe employer branding- en rekruteringscampagne voor Roularta Media Group. Vandaag staat Roularta voor een digitale r/evolutie. Om aan de top te blijven, is innoveren de sleutel tot succes. In deze transformatie zijn ze dan ook volop op zoek naar pioniers om het (digitale) verhaal mee vorm te geven.
“Creativiteit gekoppeld aan een sterke organisatie”
donderdag, 20 juni 2024De carrière van Ruben Schroyen leek aanvankelijk een totaal andere weg op te gaan. Maar een toevallige ontmoeting op het WK voetbal in 1998 gaf zijn professionele leven een compleet nieuwe wending en leidde tot de oprichting van een eigen agentschap. Vandaag, meer dan twee decennia later, is way2events een gevestigde naam op vlak van incentives, teambuildings en corporate events.
Gent: meer dan ooit een creatieve hotspot
dinsdag, 18 juni 2024Bij het bestuderen van de lijst van Belgische event agencies, valt het op hoeveel bureaus er in Gent gevestigd zijn. Zorgt het samenstromen van de Schelde en de Leie voor een bijzondere bron van creativiteit? Of is er een andere verklaring waarom de stad is uitgegroeid tot een evenementiële hotspot? Experience Magazine nodigde zeven agentschappen met een hoofdzetel of een kantoor in Gent uit rond de tafel in Van der Valk Hotel Gent, om op zoek te gaan naar het geheim van de Arteveldestad, maar ook om het te hebben over de actuele thema’s binnen de sector.
BOOMING BELGIUM zet Belgisch ondernemerschap in de verf
donderdag, 13 juni 2024Wist je dat 99% van de Belgische bedrijven kmo’s zijn? Zelfstandigen en kmo’s zijn de backbone van onze Belgische economie. Om dat Belgische ondernemerschap te stimuleren, lanceert de FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie de campagne Booming Belgium. The Oval Office verzilverde deze pitch met hun booming concept, mediaplan en werkte de hele nationale campagne van a tot z uit.
JADA zorgt voor geslaagde medewerkersdag Schoenen Torfs
maandag, 10 juni 2024De Belgische retailer Schoenen Torfs organiseert twee keer per jaar medewerkersdagen om hun werknemers te inspireren en motiveren voor het aanstormende seizoen. Ook in maart van dit jaar kwamen ze opnieuw samen. Het team van JADA events mocht zijn organisatorisch talent bovenhalen om er een memorabele dag van te maken.
Sylvester TV wint Video Experience Day Award
maandag, 10 juni 2024Sylvester, een vooraanstaand productiehuis en evenementenbureau, heeft de begeerde Video Experience Day award gewonnen in de categorie ‘Employer Branding & Recruitment’. De prijs werd op 4 juni 2024 uitgereikt tijdens de 25ste editie van de Video Experience Day in Brugge, een inspirerende jubileumeditie die de beste corporate branding video’s van het jaar in de kijker heeft gezet.
The Oval Office excelleert in loyalty strategy voor BMW Belux
woensdag, 05 juni 2024The Oval Office bouwt samen met BMW Belux het sterkste loyalty-programma in de autosector verder uit. BMW Excellence Club is het nieuwste programma in het loyalty-aanbod van het automerk. Hiermee beschikt BMW over een unieke salestool, bouwt het aan een emotionele klantenbinding en opent het een wereld die veel verder gaat dan puur rijplezier.
Way2events: Innovatieve en exclusieve eventoplossingen
maandag, 03 juni 2024way2events ziet elk evenement als een gelegenheid om unieke momenten van beleving te creëren. Met meer dan twintig jaar ervaring in het organiseren van hoogwaardige evenementen, incentives en sportreizen, biedt het agentschap exclusieve oplossingen die perfect zijn afgestemd op de specifieke wensen en doelen van zijn cliënten. Zin voor innovatie en aandacht voor exclusiviteit zorgen ervoor dat elk project zonder meer wordt omgezet in een buitengewoon succes.
De pop-up rebel die uitgroeide tot een volwassen eventbureau
donderdag, 30 mei 2024CityCubes viert dit jaar zijn tiende verjaardag. Wat tien jaar geleden begon als een origineel activatieconcept in leegstaande winkelpanden, is vandaag uitgegroeid tot een award-winnend activatie- & evenementenkantoor dat van alle markten thuis is. Experience zat rond de tafel met Dieter Veulemans, Isabelle Pacquée en Tess De Belie – drie van de vier partners van CityCubes, voor een gesprek over het verleden, het heden én de toekomst van het jarige agentschap.