Balthazar zoekt gedreven stagiairs
dinsdag, 23 augustus 2016Balthazar is op zoek naar stagiairs die vriendelijk en creatief zijn en niet bang om hun handen vuil te maken. Via een Bio-contract biedt Balthazar een betaalde stage aan van zes maanden op het kantoor in het centrum van Antwerpen. Zij zoeken enerzijds een marketing & sales assistant met fantastische ideeën en anderzijds een events assistant die graag initiatief neemt.
Le Garde-Chasse, an inspiring location, exclusively for your team!
maandag, 13 februari 2017Bent u op zoek naar een unieke, luxueuze en inspirerende locatie voor uw teambuilding, seminarie, salesmeeting, productlaunch, teamcoaching, ... ? Dan is Le Garde-Chasse de juiste keuze: In dit authentieke landhuis geniet u van een full hotel service en beschikt u steeds over de volledige exclusiviteit van de locatie.
a-point gebruikt CSR als rode draad voor een event
maandag, 22 augustus 2016Corporate Social Responsibility, het verantwoord ondernemen, is steeds vaker een sterke drijfveer bij Belgische bedrijven. Vaak wordt nadruk gelegd op het verbeteren van de samenleving, op het helpen van elkaar, op het stimuleren van integriteit en inspireren van mensen om het verschil te maken, vandaag, morgen en iedere dag. Anniek De Vlieger van a-point wordt regelmatig gecontacteerd om tijdens een meeting of bijeenkomst, een programma te ontwerpen waarmee de deelnemers een bijdrage kunnen leveren aan het verbeteren van de samenleving. Meestal wordt er besloten om samen te werken met een liefdadigheidsinstelling of stichting.
Exclusieve lancering van de Audi Q2 door VO in Knokke
vrijdag, 19 augustus 2016Om volop te kunnen genieten van de zon, palmde VO het strand van de Riverwoods Beach Club in Knokke in voor de lancering in preview van de nieuwste Audi Q2. Onder het thema #untaggable, en in een vakantiedecor, kregen de bezoekers de gelegenheid om in alle exclusiviteit het nieuwe model te ontdekken.
Een bedrijfsevenement organiseren is goed, het doen slagen nog beter
maandag, 15 augustus 2016Evenementenbureau "Keep in Touch" draagt zonder twijfel bij aan de ontwikkeling van uw evenementen zoals een personeelsfeest, seminarie, teambuilding, incentive, familiedag ... of een specifieke gebeurtenis voor uw zakelijke partners of medewerkers.
BMW en Miele openen gastronomisch pop-up restaurant óp het strand van Knokke-Heist
maandag, 18 juli 2016Om zijn 100ste verjaardag te vieren opent BMW deze zomer een exclusief pop-up restaurant in Knokke-Heist. CY is het enige gastronomische restaurant dat zich óp het strand bevindt. Gasten worden er verwend met het mooiste zicht op zee en een menu samengesteld door drie sterrenchefs: Filip Claeys (De Jonkman **), David Martin (La Paix *) en Roger Van Damme (Het Gebaar *). CY ('sie 'wai) is een unieke samenwerking tussen BMW Belux, Miele en de gemeente Knokke-Heist.
Meer dan 500 000 bezoekers voor The Tall Ships Races
dinsdag, 12 juli 2016Push To Talk en Sylvester Productions laaiend enthousiast over zesde editie in Antwerpen
Tientallen zeilschepen vertrokken deze zondag vanuit Antwerpen naar Lissabon voor de start van de zestigste editie van The Tall Ships Races. De enorme schepen lagen vier dagen aangemeerd aan de kaaien, in de dokken rondom het MAS en het Kattendijkdok. Meer dan 500 000 bezoekers kwamen de kathedralen van de zee bewonderen.
3 Years of Creating Moments
dinsdag, 12 juli 2016Gents eventbureau ‘We Make You Happy’ gaat de festivalzomer in met hun derde verjaardag op de productieteller. Het jonge, ervaren team kijkt reikhalzend uit om het glas te heffen op de afgelopen 1.000 eventdagen waarin onvergetelijke momenten gecreeërd werden voor hun klanten.
24seven is de kapitein tijdens een geweldige Loveboat experience
vrijdag, 08 juli 2016De organisatie van het eerste personeelsfeest voor House of Ta!ents lag in handen van evenementenbureau 24seven en het feest was meteen een schot in de roos!
PSA heel tevreden over samenwerking met White Rabbit
vrijdag, 08 juli 2016Het Gentse evenementenbureau White Rabbit won de pitch uitgeschreven door PSA. PSA overkoepelt de merken Peugeot, Citroën en DS. PSA organiseert een jaarlijks meerdaags dealersalon met o.a. beursstanden voor de toeleveranciers, veel presentaties, reveals van nieuwe modellen en geanimeerde diners.