Nieuwsarchief

May 17, 2024, 10:37

Ontdek waarom The EGG Brussels in de top 3 van meest geliefde zalen zit

dinsdag, 15 september 2015 18:52

Begin 2014 ging een nieuw, dynamisch eventteam aan de slag bij The EGG Brussels. Hun inspanningen van de afgelopen jaren werden recent beloond met een derde plaats als meest geprefereerde locatie in onze hoofdstad! Hoewel The EGG Brussels zich uitstekend leent voor alle mogelijke events, richt de organisatie zich vooral op de markt van congressen en seminaries. Niet onlogisch gezien The EGG Brussels hiervoor alle troeven bij de hand heeft.

VDAB en Dazzle Events: Action Heroes @ work

dinsdag, 15 september 2015 16:39

Creativiteit werkt!

Op 11 mei en 10 juni 2015 lanceerde VDAB de "Work Action Heroes". Gedelegeerd bestuurder Fons Leroy inspireerde zich op zijn favoriete beeldverhalen om een beweging in gang te zetten die vorm geeft aan de arbeidsmarkt van de toekomst. Striphelden als "Captain Competence" en "Silver Fox" verpersoonlijken hierin de klemtoon op competenties en de trend naar langere loopbanen. Ook kleurrijke figuurtjes als de "Date Devil" en "Surprise Suzy" verwijzen naar aspecten van het werkleven.

Uitnodiging: “10 jaar Lamot”

dinsdag, 15 september 2015 15:29

In september 2015 viert Lamot zijn 10de verjaardag. U bent van harte uitgenodigd op woensdag 23 september. Dan vieren we een hele dag lang onze verjaardag. En u mag komen wanneer het u past! We hebben een aantal top-sprekers voor u voorzien. Zo kunnen we rekenen op de medewerking van Inge De Clerck (IDC, Seminarie Duurzaam Communiceren), Tim Verheyden (VTR – nieuwsdienst, Chef Storytelling), Tom Suykerbuyk (Flanders DC) en Els De Mey (CommunicatieArchitect en PopItUp).

EASYMEET: The Networking App

dinsdag, 15 september 2015 14:45

Al meer dan tien jaar ontwikkelt OneTec Group op maat gemaakte IT-oplossingen ten behoeve van organisatoren van evenementen. Database management, communicatie, registratie, scannen, verhuur van materiaal, ... evenals interactieve opties (draadloze stemsystemen, communication walls, intelligent kiosk) behoren allemaal tot de mogelijkheden. September 2015 staat bij OneTec in het teken van de lancering van EASYMEET, een nieuw product voor organisatoren, dat tal van voordelen inhoudt voor deelnemers aan events.

Welkom e-mails vergeleken in 5 punten, wie wint?

maandag, 14 september 2015 19:10

Het was toeval, maar bij een verkenningsronde naar software voor het noteren van zakelijke processen, schreven we ons twee keer na elkaar op twee plaatsen in voor een 'probeerversie'. Uiteraard krijg je dan netjes – zoals de wetten van e-mailmarketing vereisen – een welkomstbericht. Alleen verschillen ze beiden behoorlijk van elkaar. We hebben ze even op de weegschaal gelegd.

Easyfairs Benelux neemt na FACTS ook Antwerp Convention en Dutch Comic Con over

maandag, 14 september 2015 17:35

Easyfairs, onderdeel van de Artexis Easyfairs Group, specialist in de organisatie van events en in het beheer van evenementenhallen, neemt na FACTS, het grootste 'Comics, Sci Fi en Anime' festival in de Benelux, nu ook Antwerp Convention en Dutch Comic Con over. Easyfairs wordt daarmee de grootste organisator van Comic Conventions in de Benelux.

Dé hostesses van op de Memorial Van Damme, meneer…

maandag, 14 september 2015 15:59

Het Koning Boudewijnstadion liep vorige week vrijdag goed vol voor de jaarlijkse Diamond League Meeting, de Memorial Van Damme. Het talrijk opgekomen publiek werd verwend met spannende duels en topprestaties van onder andere sprintkoningen Justin Gatlin en Dafne Schippers. Ook de Belgische Marieke Vervoort, erop gebrand nog eens te kunnen deelnemen, zette een knappe tijd neer en werd derde op de 400m rolstoel.

Uw eindejaarsfeest in een Middeleeuws thema

maandag, 14 september 2015 13:22

Na een middeleeuwse zomer met een geslaagde Internationale tweedaagse voor DSM Engineering Plastics, Middeleeuwse trouwceremonieën en avondfeesten, teambuildings voor Aurubis en Proximus, Middeleeuwse catering op de Museumnacht en props voor VRT/KETNET productie "De zoon van Artan", maakt 't Hooghuys zich op voor een zomerse eindsprint in september.

Deco Fact kleedt tenten aan op Optima Open in Knokke

vrijdag, 11 september 2015 17:14

Deco Fact was deze zomer aan zee. Niet voor een welverdiende vakantie-aan-zee maar om wederom de tenten van een uniek event te stofferen. Op de agenda stond de aankleding van de tenten van de Optima Open in Knokke. Deco Fact verzorgde 5 Aluhallen van zijwand- en hemelstoffering en ook alle verbindingstenten. De grootte van de tenten varieerden tussen 8m x 20m, 15m x 30m en 12m x 75m.

AMALUNA gaat van start met grootse première

vrijdag, 11 september 2015 14:42

Op 10 september genoten honderden genodigden van de Belgische première van AMALUNA, de nieuwste show van Cirque du Soleil, in de iconische Grand Chapiteau. Onder de gasten heel wat bekende gezichten als Ann Lemmens, Jani Kazaltsis, Francesca Vanthielen, Phara Deaguirre, Eva Daeleman, Christophe Deborsu, Staf Coppens en vele anderen. Ook de Ministers Philippe Muyters en Jacqueline Galant maakten hun opwachting. Allen genoten van de indrukwekkende show die een viering is van de liefde en een eerbetoon aan het werk en de stem van de vrouw.

The EGG Brussels verruimt culinair aanbod met vijf nieuwe traiteurs

vrijdag, 11 september 2015 13:18

Met een uitstekende ligging in het hart van de Europese hoofdstad profileert The EGG Brussels zich als de ideale locatie voor de organisatie van congressen, seminaries, recepties, gala's, workshops en andere meetings. Omdat ook het versterken van de inwendige mens hoog op het verlanglijstje van de klant staat, werkt The EGG Brussels vanaf januari 2016 met niet minder dan vijf traiteurs om aan alle wensen van de klant te kunnen voldoen.

AssurEvents dekt ook uw materiaal in het buitenland

donderdag, 10 september 2015 14:33

AssurEvents laat u graag ontdekken wat de garantie 'Alle Risico's - Materiaal' precies inhoudt en hoe deze speciale verzekering u perfect beschermt. Het Franse agentschap Community deed beroep op AssurEvents voor het verzekeren van een evenement dat door hen werd verzorgd in New York, op Governors Island. Naar aanleiding van het Pardiso festival daar werd twee maanden lang een unieke tentoonstelling georganiseerd.

Blue Moon breidt verder uit

dinsdag, 08 september 2015 17:14

Blue Moon was al enige tijd op zoek naar een extra projectmanager om op een professionele manier de stijgende vraag te kunnen beantwoorden. Nickolas Hendrickx zal vanaf heden als projectmanager het team van Blue Moon versterken. Nickolas Hendrickx: "Na Concept One heb ik vele opportuniteiten aangeboden gekregen. Ik heb uiteindelijk toch met overtuiging gekozen voor Blue Moon. Ze stralen veel professionaliteit uit en laten een goed georganiseerde indruk na. Ik start hier vol goede moed en met veel enthousiasme om mee de toekomst van Blue Moon uit te bouwen."

Boordevolle agenda voor nieuw team van Event’ives

dinsdag, 08 september 2015 13:46

Na een goed gevulde eerste jaarhelft en een deugddoende vakantie, is het bij Event'ives opnieuw alle hens aan dek. De agenda voor de maand september steekt boordevol events die een uitstekend beeld van de multifunctionele kracht van het Brusselse evenementenkantoor. Van een bedrijfs- en andere feesten over seminaries en productlanceringen tot en met uitgekiende team buildings, Event'ives organiseert het allemaal tot in de puntjes.

In 8 stappen van offline naar online klantencommunicatie

maandag, 07 september 2015 19:18

Iedere winkel die zichzelf respecteert, heeft een klantenkaart. Menig damesportefeuille puilt er van uit. Zo heeft het prestigieuze 'Le Bon Marché' in Parijs ook haar klantenkaart. Geheel en al offline. Maar met de eerste e-mail ter verwelkoming wordt er al gewerkt om de klant online actief te krijgen. Want dat is uiteraard ook een strategie. Klanten die je in levende lijve ontmoet naar de wereld van het internet te trekken. En daar kom je vrijelijk in het speelveld van de e-mailmarketing terecht.

Lions Festivals kiest The Oval Office als event partner voor Eurobest 2015

maandag, 07 september 2015 15:47

Lions Festivals, de organisatoren van Eurobest 2015, het Europese festival voor creativiteit in de reclame en marketing dat van 1 t.e.m. 3 december doorgaat in Antwerpen heeft live communication bureau The Oval Office gekozen als event partner. The Oval Office zal in opdracht van Lions Festivals en in nauw overleg met Stad Antwerpen instaan voor de praktische en logistieke organisatie van het Eurobest 2015 festival.

The Peatles will rock you!

maandag, 07 september 2015 14:12

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! Laat je jongste gasten uit hun dak gaan op de stevige (peper)noot muziek waar ook de Sint zo gek van is! The Peatles pingelen met stevige steambeats en glamoureus gitaargeweld een wervelend sinterklaasrepertoire bijeen met oorstrelend en meebrullend karakter...

BOZAR: uw partner voor inspirerende events

vrijdag, 04 september 2015 18:36

Centraal gelegen op de 'Kunstberg' en vlot bereikbaar met het (openbaar) vervoer, verwelkomt het Paleis voor Schone Kunsten, de grootste culturele instelling in België, jaarlijks meer dan één miljoen bezoekers. Samenwerken met bedrijven zit in het DNA van BOZAR dat prat mag gaan op de organisatie van een indrukwekkend aantal corporate events,  seminaries, congressen, modeshows, debatten, galadiners ... en vele andere concepten.

FLUXOLOGY werft aan !

vrijdag, 04 september 2015 16:11

Op zoek naar gevarieerd werk, een combinatie van events en kantoorwerk, in een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in mobiliteit op evenementen? Dan zal dit artikel u beslist interesseren! Met het oog op een verdere uitbreiding, als gevolg van de toenemende activiteiten van het bedrijf, is Fluxology op zoek naar een tweetalige (Frans-Nederlands) event & mobility manager.

FlyAway investeert in nieuwe camera’s

vrijdag, 04 september 2015 13:22

FlyAway is een jong, maar zeer ervaren videobedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van visuele faciliteiten voor broadcast, events en entertainment. Met onder meer compacte regiesets en een uitgebreide OB Van profileert FlyAway zich als een eigentijdse en bovendien zeer flexibele partner in videofaciliteiten.

De Grand Chapiteau van Cirque Du Soleil siert de Heizel

donderdag, 03 september 2015 13:22

Op 31 augustus 2015 werd de zeer herkenbare Grand Chapiteau van Cirque du Soleil opgezet op de Heizel in Brussel. Ruim 100 mannen en vrouwen zette manueel en simultaan honderden tentpalen recht, waardoor de zeer herkenbare witte Cirque du Soleil tent zijn finale vorm kreeg. De Canadese, Quebecaanse, Belgische en Cirque du Soleil vlag bovenop de tent vormen letterlijk de kers op de taart.

Sylvester trapt druk najaar af

dinsdag, 01 september 2015 19:03

Afgelopen zondag trapte Sylvester een stevig en intens gevuld najaar af met een feestelijk event voor laboratoriumgroep Anacura. Dit Oost-Vlaamse bedrijf huldigde een volledig vernieuwd laboratorium in. En dat ging gepaard met een groots feest voor alle klanten en stakeholders. Sylvester maakte ook de nieuwe voorstellingsfilm voor het bedrijf, die zondag in première ging.

Agentschap Natuur en Bos kiest voor The Oval Office

dinsdag, 01 september 2015 16:02

Live communicatiebureau The Oval Office zal de komende drie jaar binnen een nieuwe raamovereenkomst de creatie en de productie van interne en externe communicatiecampagnes- en tools voor het Agentschap voor Natuur en Bos verzorgen. Na een pitch met vier andere bureaus, koos het Agentschap voor de aanpak van The Oval Office die gericht is op een mix van creatieve communicatie en verrassende merkbelevingen.

Inspiring locations for winning teams!

dinsdag, 01 september 2015 14:22

Bent u ook op zoek naar een unieke, luxueuze en inspirerende locatie voor uw teambuilding, seminarie, salesmeeting, productlaunch, teamcoaching, ... ? In functie van uw doelstelling, budget en profiel stellen we een uniek programma op, en bezorgen we uw team een onvergetelijke dag en/of verblijf! Le Garde-Chasse staat voor kwaliteit en creativiteit.

Drie maal een opt-in om van te leren

maandag, 31 augustus 2015 17:17

Het blijft een klassieker om met een formulier op een website e-mailadressen te verzamelen. Je kan kiezen voor de snelle aanpak waarbij je gewoon het e-mailadres vraagt en verder de toekomstige abonnee niet laat nadenken. Maar je kan het ook anders aanpakken. De huidige e-mailmarketing is immers niet meer gebaseerd op grote hoeveelheden waarbij identieke berichten naar het complete bestand gestuurd worden.

AEC nu ook op zaterdag beschikbaar voor B2B en privé events

maandag, 31 augustus 2015 14:01

De bekende Antwerpse evenementenlocatie Antwerp Engineering Company meldt dat de infrastructuur nu ook op zaterdag beschikbaar is voor B2B en private events. Van meetings en bedrijfsfeesten over huwelijkspartijen tot en met andere bijeenkomsten, AEC leent zich perfect voor de meest uiteenlopende events. Voor alles wat met huwelijken te maken heeft, werkt AEC nauw samen met Merry Makers.

Pagina 117 van 122